
Marcel Bluestin Blancet'in insanı büyüleyen anıları.
Bir adam ki...
"O başarısının sırrını resmi eğitim görmemiş olmasına bağlıyor.Ben ise nedenini onun hayal gücü ve dirayeti ve yılmaz cesareti olduğunu düşünüyorum"
Fransa nın enbüyük reklam ajansı Publicis'i kurdu.
Fransa'da ilk kez radyo reklamları yayınlattı.
Fransa'da hamileler için ilk kez özel giysinin yapılmasını sağladı.
1972'de 66 yaşında bir yangınla yok olan Publicis'i yeniden kurdu.(arka kapak)
Yaşamında her alanında ikna olma ve ikna etme sürecinin iç yüzünü anlatan bir başvuru kitabı.İş hayatında,pazarlamada günlük hayatta ve aşk da ikna becerisine sahip olabilme yollarını anlaşılır bir dille anlatıyor.
İstek nasıl etkili ve kabul edilebilir bir hale gelir?
Herkez yaptığı için doğru varsayılan bir davranış,gerçekte doğru mudur,yoksa bizi öyle düşünmeye yönelten ortak tavrı mıdır?
Kullanılan dilin ikna başarısına etkisi nedir?
Hoşlandığımız biri tarafından ikna edilmek neden daha kolaydır?
Fiziksel çekiciliğin ikna sürecinde rolü nedir?
İknanın otoriteyle ilişkisi nedir?
Bir ürünün az bulunur olması,ikna sürecinde nasıl bir rol oynar?
Reklam sektöründe reklamcının ikna hırsı ve bu süreçde karşısına çıkacak tüm yaşanmış deneyimler okuyucuların mektuplarıyla destekleniyor...
Bir reklamcının ağzından reklamcı anılarını dinlemek için halen ikna olmadıysanız bu sadece önsözdü,satın almanız için ikna edecek herşey bu kitabın içinde çünkü ;)
Taze bir reklamcı olarak ben ikna oldum diyebilirim...
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder