




Bu tarz reklamları yapmak aslında daha kolay.
Yapılması gereken tek şey bakış açısını esnek bir boyutta biçimlendirmek...
Yukarıdaki örneklerden SQUEEZED tasarımını Türkiye'deki meyve suyu üreticilerinden herhangi bir tanesine teklifte bulunmaya kalksanız verecegi cevap "tövbe" olurdu...
(Tıpkı benim dün patronuma sunduğum kartvizit tasarımına "BURASI YABANCI ÜLKE DEĞİL BİZİ TEFE KOYARLAR DEMESİ GİBİ")
Bu tarz çalışmalara taş çıkaracak nice arkadaşımız vardır.Boş vakitlerinde bu tür çalışmaları yapıp sadece kendi arşivlerinde saklı tutmaktan başka işe yaramıyor. Türkiyenin bu tür reklamları kaldırabilmesi için bir 10 seneye ihtiyacı var bence.
Yoksa reklamcılar kalıplaşmış ölçülerle tasarlamaya mahkum kalacak...!
Tuğba Kurt
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder